Pazi!park je skupina krajinskih arhitektov, ki delujejo na različnih področjih, kot raziskovalci, urbanisti, načrtovalci in oblikovalci odprtega prostora. Aktivnosti skupine so usmerjene predvsem v seznanjanje in ozaveščanje javnosti o pomenu in vrednosti odprtega prostora v mestih in se udejanjajo preko razstav, delavnic, dogodkov in urbanih intervencij.
UrbanOaza je praktičen primer odpečatenja tal in sonaravne ureditve urbanega prostora, kjer bomo na dvorišču OŠ Prežihov Voranc preuredili površine, ki so bile prej uporabljene kot parkirišče, v zelene površine.
Pešbus je način organiziranega spremljanja otrok v šolo po vnaprej določenih šolskih poteh, ki imajo stalne postaje in urnik. Otroci uživajo v sprehodu z drugimi otroki in v spremstvu odrasle osebe, starši pa niso več obremenjeni z jutranjim razvažanjem.
Model prostorskega izobraževanja o pomenu trajnostnega in na podnebne spremembe odpornega urejanja prostora primeren za 2. triado osnovne šole zajema 4 tematske sklope in je bil pilotno izveden z učenci OŠ Staneta Žagarja v Kranju.
Združeni v parku spodbuja uporabo javnih površin med otroci s posebnimi potrebami in njihovimi družinami. S projektom si prizadevamo, da bi bili javni parki, igrišča in drugi odprti javni prostori bolj inkluzivni ter postali prostor združevanja, povezovanja in solidarnosti med vsemi otroci, njihovimi družinami in skrbniki.
Pešbus je način organiziranega spremljanja otrok v šolo po vnaprej določenih šolskih poteh, ki imajo stalne postaje in urnik. Otroci uživajo v sprehodu z drugimi otroki in v spremstvu odrasle osebe, starši pa niso več obremenjeni z jutranjim razvažanjem.
Kakovostna projektna naloga za pripravo projektne dokumentacije načrtovane ureditve je ključna za izvedbo načrtovane investicije in lahko prihrani investicijska sredstva na ravni načrtovanja, izvedbe in kasneje vzdrževanja.
Projekt Nove prakse, nova orodja si prizadeva osvetliti način delovanja sodobnih »slovenskih« arhitekturnih praks. S projektom avtorji odgovarjajo na tri ključna vprašanja: kaj je naloga arhitekture danes, kakšen je organizacijski model sodobne arhitekturne prakse in na kakšen način arhitekturo predstavljati javnosti.
RE:PLAY je projekt programa Ustvarjalna Evropa, ki poudarja pomen kakovostnega oblikovanja prostorov igre z vključevanjem otrok v postopek načrtovanja. / RE:PLAY is a Creative Europe project that highlights the importance of designing playscapes with and for children.
Pešbus je način organiziranega spremljanja otrok v šolo po vnaprej določenih šolskih poteh, ki imajo stalne postaje in urnik. Otroci uživajo v sprehodu z drugimi otroki in v spremstvu odrasle osebe, starši pa niso več obremenjeni z jutranjim razvažanjem.